Men's Clothing Forums banner

Which tropical wool trouser color is more versatile?

• Brown (more cool toned)

Votes: 0 0%

Bruine of lichtgrijze tropische wollen broek?

1.8K views 6 replies 7 participants last post by  rl1856  
#1 ·
Ik heb besloten voor een broek voor warm weer, ik ga voor tropische wol in middelgrijs en donkergrijs en katoenen gabardine in steen, kaki en taupe. Maar ik probeer ook te beslissen of ik een broek van tropische wol in lichtgrijs of een koel getinte bruine kleur moet nemen. Ik heb een koele zomercarnatie en zou deze broeken dragen met alleen overhemden en soms een marineblauwe wollen hopsack blazer of een havermoutkleurig wollen/linnen/zijden colbert.

#2 ·
Ik heb besloten voor een broek voor warm weer, ik ga voor tropische wol in middelgrijs en donkergrijs en katoenen gabardine in steen, kaki en taupe. Maar ik probeer ook te beslissen of ik een tropische wollen broek in lichtgrijs of een koel getinte bruine kleur moet nemen. Ik heb een koel getinte zomer teint en zou deze broeken dragen met alleen overhemden en soms een marineblauwe wollen hopsack blazer of een havermoutkleurige wollen/linnen/zijden sportjasje.
Ik heb nooit echt van bruine broeken gehouden.

Ik zou voor lichtgrijs gaan.

Als je aan het werk denkt, kun je ook tropische wol in tan, taupe en olijf doen.

#5 ·
Ik heb een vraag. Ik heb een mooie broek van halverwege/donkergrijs tropisch wol. Ik vind ze mooi. De stof is echter wat glanzend/glad, dus ik moet een even formeel overhemd en blazer dragen. Ze zijn een uitdaging om casual te kleden. Ik kan een superfijne gebreide polo die ik heb aan, maar verder werken geen van mijn minder formele overhemden. Iemand een idee? Ik ben van plan om fresco te proberen als een minder glanzend alternatief.