Men's Clothing Forums banner
41 - 57 of 57 Posts
Discussion starter · #41 ·
Sorry, ik ben niet die kerel. Je weet wel, degene die zijn kicks krijgt van het lastigvallen van mensen die proberen te werken.

De onbeschofte, virulente post van de OP, in combinatie met mijn ervaringen, vertelt me dat de kans groot is dat hij net zo onbeschoft en giftig was in de winkel.

Vergelijk hem met de J Kos-thread van Mafoofan. De huidige thread is smakeloos.
Dus ik moet liegen omdat je een goede behandeling in die winkel hebt gekregen? Ik word uitgescholden door hun personeel en ik heb geen klasse? Ik was uiterst beleefd tegen iedereen in die winkel en bleef beleefd, zelfs nadat ik was uitgescholden - tot het punt dat ik ze een prettige dag wenste toen ik wegging. Ik denk dat ik het over mezelf heb afgeroepen, toch? Ik heb nooit mijn stem verheven of iemand met minachting behandeld in hun winkel. Ik heb in honderden verschillende winkels gewinkeld, groot en klein, en ik ben nog nooit zo behandeld.

Ja, het is een venijnige post omdat ik boos ben over de ongekende behandeling die ik heb gekregen en dit stelt me in staat om een beetje stoom af te blazen en andere leden te informeren over mijn ervaring. Tot dat punt had ik geweldige ervaringen met winkelen bij Drinkwaters, Keezers en Bobby's of Boston en ik sprak uitvoerig met alle drie de eigenaren zonder incident (de norm voor mij, trouwens). Ik zal foto's plaatsen die ik in de laatste twee vestigingen heb gemaakt als ik aan het einde van de week thuiskom.

Dus ik moet liegen omdat je goed behandeld bent in die winkel? Ik word uitgescholden door hun personeel en ik heb geen klasse? Ik was uiterst beleefd tegen iedereen in die winkel en bleef beleefd, zelfs nadat ik uitgescholden was - tot het punt dat ik ze een prettige dag wenste toen ik wegging. Ik denk dat ik het over mezelf heb afgeroepen, toch? Ik heb nooit mijn stem verheven of iemand met minachting behandeld in hun winkel. Ik heb in honderden verschillende winkels gewinkeld, groot en klein, en ik ben nog nooit zo behandeld. Ja, het is een venijnige post omdat ik boos ben over de ongekende behandeling die ik heb gekregen en dit stelt me in staat om een beetje stoom af te blazen en andere leden te informeren over mijn ervaring. Tot dat punt had ik geweldige ervaringen met winkelen bij Drinkwaters, Keezers en Bobby's of Boston en ik sprak uitvoerig met alle drie de eigenaren zonder incidenten (de norm voor mij, trouwens). Ik zal foto's plaatsen die ik in de laatste twee etablissementen heb gemaakt als ik aan het einde van de week thuiskom.
Ik betwijfel niet dat je denkt dat het allemaal zo is gegaan, maar perceptie is niet altijd de realiteit.

Mijn ervaring in Andover was ronduit uitstekend. Ik vond de kleine winkel vol verborgen lekkernijen geweldig. Ik betwijfel of ik een andere vergelijkbare fourniturenzaak zou kunnen vinden zonder naar de kabelbaan te gaan (hoewel ik er nog nooit ben geweest). Ik heb een paar tweeds via de telefoon gekocht. Gemaakt door Southwick. Mooi, heel traditioneel en leuk om te dragen als ik in die collegiale stemming ben. Ik geef de voorkeur aan Louis, maar ik denk dat Andover old school is en ik ben er dol op!!!

"Andover Shop" in Californië niet geassocieerd met "Friendly Andover Shops, Inc."

:icon_peaceplease:
...Dit is de Andover Shop waar Nukes en ik het over hebben: https://www.theandovershop.com/...
Ik ontving een heel aardig antwoord op mijn e-mail waarin ik vroeg of de "Andover Shop" in Californië geassocieerd was met de Andover Shops in het oosten. Het antwoord per e-mail maakte duidelijk dat ze op geen enkele manier geassocieerd zijn.

Ik belde het telefoonnummer dat op de lijst stond voor de "Andover Shop" in Californië en luisterde naar een voicemailbegroeting die het identificeerde als "Carlos the Tailor".

Na de rest van de thread te hebben gelezen, geloof ik niet dat ik naar hun MTM-service zal informeren of zal proberen te bestellen uit de catalogus van "Friendly Andover Shops, Inc."

Ik twijfel er niet aan dat je denkt dat het allemaal zo is gegaan, maar perceptie is niet altijd de realiteit.
Klopt, maar je bent ook niet alwetend. Raden is één ding, maar een harde bewering doen dat hij fout zit, gaat je te boven.

Ik besef dat ik dit vanuit een andere hoek benader, als leverancier in plaats van als klant, maar we leveren al zo lang aan The Andover Shops als ik bij Thurstons betrokken ben, en alle contacten zijn op een heerlijk ouderwetse en hoffelijke basis verlopen.
Wat ik niet kan zeggen van sommigen (geen namen, geen roddel).

Ik besef dat ik dit vanuit een andere hoek benader, als leverancier in plaats van als klant, maar we hebben The Andover Shops al zo lang we betrokken zijn bij Thurstons geleverd, en alle contacten zijn op een heerlijk ouderwetse en hoffelijke basis verlopen.
Wat ik niet kan zeggen van sommigen (geen namen, geen pack-drill).
Om eerlijk te zijn tegenover de Andover Shop, moet ik vermelden dat toen ik in 2002 in Boston was, ik een paar amethistkleurige barathea Thurston bretels kocht in de toen nog open Clarendon Street winkel, en het personeel was erg vriendelijk. Die winkel was ook visueel indrukwekkend, met grote rollen tweed opgeslagen langs de muren rond de verkoopruimte. Het is echt jammer dat hij gesloten is.

"Nuke Me Slowly"...hmmmm....denk je dat dit masochistische verzoek om onuitsprekelijke pijn zich zou kunnen vertalen in een houding die wordt getoond wanneer men gaat browsen?.....of is de keuze van deze forumnaam gewoon toevallig komisch?

Dus, ik ben voor het eerst in Boston. Vanmorgen ging ik naar Cambridge met een lijst van plaatsen om te bekijken. Eerst de Andover Shop.

In één zin - mijn slechtste winkelervaring ooit.

Ik was verrast hoe klein de plek is - mijn hotelkamer is eigenlijk groter. Ik begon rond te kijken en kreeg meteen een rare sfeer van het personeel. Ik ken de namen niet, dus ik zal beschrijvingen geven. Eerste man, leek op een kortere versie van Fred Gwynn van Munsters-faam. Tweede man, gejaagd uitziende wezelgezichtige heer. Laatste man, kort, oud, heeft kunstmatige stembox (eigenaar geloof ik). Het blijkt dat vragen stellen in de Andover Shop je eruit gooit.

Ik maak geen grapje.

Nu, ik heb het niet over vragen over de favoriete seksuele posities van hun vrouwen of als ze geiten neuken. Ik bedoel vragen als "Hebben jullie de Thurston bretels in boxcloth?", "Is dit pak gemaakt door Samuelsohn?" en "Hebben jullie een meetlint dat ik kan gebruiken?" [Ik wilde een paar pochetjes kopen, maar ik wilde er zeker van zijn dat ze groot genoeg waren en Fred Gwynn kende hun afmetingen niet] Die laatste vraag zorgde ervoor dat ik uit de winkel werd gezet. Wezelgezichtige man begon tegen me te schreeuwen en kankerkeel man zei dat ik weg moest gaan. Ik bleef kalm en vroeg of ik ze op de een of andere manier had beledigd. Wat had ik precies verkeerd gedaan? Kankerkeel bleef maar mompelen en schudde zijn hoofd van walging. Hoewel ik de plek het liefst tot de grond toe had afgebrand (verbaal, zo niet letterlijk), bleef ik kalm en vertrok.

Wat de ****?! Ik heb dit soort behandeling nog nooit eerder gehad - waar dan ook. Voor de goede orde, ik ben geen skinhead met een swastika op mijn voorhoofd getatoeëerd. Ik kwam op een besneeuwde ochtend binnen met corduroy broeken, AE bluchers, een Jantzen shirt, een Navy Peacoat en een Borsalino trilby. Nauwelijks reden tot alarm.

Woedend liep ik 10 blokken ten noorden van Massachusetts Avenue naar Drinkwater's en kreeg precies de tegenovergestelde behandeling. Gary heeft een geweldige winkel, is een consumptieprofessional (hij, gasp, mat de pochet die ik uiteindelijk kocht) en liet me zelfs ventileren over de schoften in de Andover Shop.

Dus, ter afsluiting, als je in Cambridge bent, sla dan de Andover Shop over, tenzij je van vernedering en misbruik houdt van geriatrie met slechte schoenen en slechter haar.
Ik woon in Harvard Sq en weet precies wat je bedoelt. Ik ben er nooit uitgezet, maar ik krijg altijd een rare sfeer als ik de accessoires ga bekijken.:pic12337: Geen van de medewerkers lijkt je te willen helpen, tenzij je er bent om opgemeten te worden. Ik ga er tegenwoordig zelden heen.

De mensen in hun winkel in Andover MA zijn vriendelijk, efficiënt en bedreven in internet en e-mail.
Ik vind hun catalogus geweldig en ik wou echt dat ik daar kon winkelen, maar het biedt geen goede manier om de goederen te beschrijven om ze per post te bestellen. Ik denk dat hun website tijdverspilling is - hij is slechter dan de catalogus.

Proost, Jim.

41 - 57 of 57 Posts